Prowadzimy rozładunek wagonów z materiałami sypkimi (kruszywa, węgiel, nawozy, zboża, biomasa) na terenie całego kraju. Doświadczenie w zakresie rozładunku gromadzimy od 2006 roku, czyli na długo przed przekształceniem w spółkę. W zależności od potrzeb klienta możemy zaoferować sam rozładunek jak i usługi dodatkowe np. transport rozładowanych towarów, hałdowanie, przygotowanie placów rozładunkowo-magazynowych, remont i najem bocznic kolejowych, organizację transportu kolejowego. Wszyscy nasi operatorzy to doświadczeni pracownicy posiadający uprawnienia do obsługi sprzętu rozładunkowego bez ograniczeń, wszechstronnie przeszkoleni z zakresu bhp i wymagań stawianych pracującym na terenach kolejowych i przy ruchu pociągów.
Wieloletnie doświadczenie i zgrana kadra, pozwala nam odciążyć zleceniodawcę w zakresie koordynacji transportów kolejowych, różnych przewoźników z potrzebami budowy, ograniczeniami na szlakach i możliwościami kopalni.
ul. Płochocińska 65
03-044 Warszawa
Wśród standardowych realizacji na potrzeby wytwórni mas bitumicznych, wytwórni betonu, budowy dróg, linii tramwajowych możemy pochwalić się kilkoma naprawdę dużymi realizacjami:
Utylizacja urobku z wykopu realizowanego na potrzeby dworca Nowa Łódź Fabryczna
Rozładunki 100% kruszyw przy przebudowie linii średnicowej w Warszawie
Rozładunki 100% kruszyw przy modernizacji linii LK7 na odcinku Otwock - Puławy - do 100 000 ton miesięcznie
Rozładunki przy przebudowie stacji Ełk
Jako nieliczni jesteśmy wstanie prowadzić rozładunki wagonów poza terenem bocznic i ramp, co obniża koszty prac przy modernizacji linii kolejowych. Rozładunki wagonów poza miejscami standardowo do tego przeznaczonymi prowadzimy maszynami gąsienicowymi. Kruszywo z wagonu może być rozładowane wzdłuż czynnego toru pod warunkiem braku trakcji na wybranym odcinku. Kruszywa mogą być rozładowywane i bezpośrednio wbudowywane w nasyp budowanego lub remontowanego toru. Rozwiązanie takie eliminuje koszty przewoźnego związane z transportem kruszyw w wagonach samowyładowczych albo szeregu kosztów związanych z rozładunkiem, hałdowaniem i ponownym załadunkiem na wagony specjalistyczne.